به کتابخانه بهایی خوش آمدید

با عرض الله ابهی به شما دوست عزیز :
از حسن انتخاب شما برای انتخاب این سایت متشکرم . این سایت شامل کلیه کتب امرئ به سه زبان(فارسی-عربی-انگلیسی) میباشد که از منابع موثق برگرفته شده است.امیدوارم که بتوانید ازاین سایت کمال استفاده را داشته باشید .
 در ضمن ازکلیه کسانی که در طراحی این سایت مرا یاری کردند نهایت تشکر را دارم.
                                                                                    ارادتمند شما قدوس کوثر

                                                      

نظرات 5 + ارسال نظر
آرمان دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ق.ظ http://bihoseleha.persianblog.com

الله ابهی دوست عزیز، من آرمان هستم...میخواستم ازت هواهش کنم که اگر برات امکان داره لوگوی سایتت را بهم بدهی، با تشکر آرمان تقوایی...

وحید سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:06 ق.ظ http://www.koyedost.blogspot.com

با عرضه ادب و احترام.بسیار شاد و خوشحال هستم که میبینم وبلاگ به این قشنگی‌ را به وجود اوردی امیدوارم که موفق و شاد باشی‌ و ساله خوبی‌ را پیش رو داشته باشید وحید

Honest یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:50 ب.ظ http://Iranianteacher.blogsky.com

Hello,
Thanks for paying us a visit.
Yours,
Honest

نوشین سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:22 ب.ظ

webloget kheyli ghashang bod !!!matalebesho age bishtar koni digeh alli misheh!!!kheyli hal dad mer30 bbye

اثدلشئثا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:08 ب.ظ

kheili bahal bood
elahi fadat besham dadashi :D
vali khodemoon kheili bahal bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد